fredag den 14. november 2014

YOUR INSPIRATION?

Undskyld I ikke har hørt fra mig i nogle dage, men har haft en omgang influenza desværre... den der vinter influenza kommer altså lige hvert år!
Har set så meget White Collar og Friends de sidste par dage... min hjerne har slet ikke kunnet tænke!
Men er da sådan nogenlunde over det nu, så det er tid til lidt blogging. :)

Jeg viser jer ikke noget fancy DIY i dag, men i stedet vil jeg tale med jer om, hvad der inspirerer jer?
Jeg nyder virkelig at blive inspireret gennem musik, både når jeg danser, maler og finder på andre kreative ting. Musik kan sætte så mange kreative tanker frem i mit hoved... og jeg nyder også at lave en helt anden slags kunst med musik, nemlig dans.
Jeg er i gang med et maleri lige nu, som bestemt også er meget musik inspireret.

Som mange andre kender, så er naturen nu også bare fantastisk skabt og virkelig inspirerende. Så en tur i naturen skader aldrig... :)

Men hvad inspirerer jer? Fortæl mig i en kommentar!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar